Monday, November 10, 2008

Marks are up !

I scored....
BM - 84
BI - 93
Sejarah - 78
Geografi - 59
Maths - 86
Science - 75
Kemahiran Hidup - 58
Agama - 61
5 a's 1 b 2 c

Rugi giler my geografi ! Cause of my project i dapat 8/30 , i scored C . Kalau dapat bout 20 + , dah masuk top 5 in class !

Kemahiran Hidup mmg dah ada issue with my jahitan .
Gaaah , this gave me a reason not to be a ladieh ! :P

Anyways , ill be studying hard in aussie .
So watch out people , cause i plan to cover looooots and loooots of chapter for geography , agama , sejarah and science .

Good news and record : Ive been scoring A for my Sejarah since last year ! Its been anually 2 years since Ive been scoring A for Sejarah !

BM plak , first time in 4 years I scored A for it ! Dah lama tunggu nk dapat A for my BM . Alhamdullilah .

Ya Allah , terima kasihlah kerana telah menkabulkan doa ! :D

1 Comments:

Blogger emyy ellias said...

eisha pass UPSR!
5 a's!
hehe!

November 11, 2008 at 3:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home